استراتژیک مشتری جاذبه بازاریابی طرح

با همیشه در حال تغییر چهره اقتصاد بر اساس عوامل مختلف [such as government protectionism, automation of industries, downsizing of companies] روند بیشتر و بیشتر مردم انتخاب برای شروع کسب و کار خود را به دلایل مختلف ادامه به افزایش. با که گفت: با این روند در کنار افزایش نیاز به ساخت یافته فرآیند بازاریابی و مشتری فرآیندهای کسب و روش به در این کسب و کار به منظور راه اندازی تبدیل به درآمد کاملا کاربردی تولید چیزهایی است نهاد.

اغلب این مورد است که بسیاری از شرکت های کوچکتر محصول به جای بازار متمرکز است. در بسیاری از موارد در می یابیم که هیچ بخش بازاریابی واقعی از پس به صحبت می کنند وجود دارد و در نتیجه عملکرد بازاریابی در شرکت به پایان می رسد تا بودن به عنوان و هنگامی که پر از فایل منجر & #39; & #39;.

ما می تواند این کنتراست را برای چه به ما پیدا کردن در هر سازمان بزرگتر و یا شرکت های بزرگ; ما بخش بازاریابی واقعی با متخصصین مجرب بازاریابی است که تجزیه و تحلیل بازار هدف مشتریان و رقابت هستند، آنها به طور مداوم و جريانات در فضای انتخاب شده خود را به منظور محدود کردن پیام بازاریابی به دنبال و به طور مداوم فشار ارتباط از طریق کانال های. این شامل کانال توزیع [where appropriate] رسانه رادیو کاتالوگ و غیره، و غیره و البته استفاده از بازاریابی دیجیتال کانال های [social media, email marketing, video marketing, micro blogging and more].

بالا چه منجر به نفوذ معمول بازار در حال انجام است که می بینیم در این سازمان ها که منجر به توسعه محصولات و خدمات جدید یک جریان ثابت از مشتریان جدید و پرورش مشتریان موجود است.

با سازمان کوچکتر در ذهن solopreneur یا کار از مالک کسب و کار خانه است که هر گونه جاذبه استراتژیک کسب و کار طرح بازاریابی به سمت هدف قرار داده است. این است یک یا دو گام پایین از ساخت استفاده از مشاور در فرد است که نگاه به عملکرد و سازه های خاص قرار داده این محل که هنگامی که به دنبال آن; اول درک نقص از بازار و مشتریان بازار هدف ارائه می کنند اما نیز ارائه پایه و اساس برای ارائه محصولات و خدمات که هوش هدایت شرکت به سمت تولید.

توصیه می شود که سازمان ها به دنبال اضافه کردن ساختار و فرآیندهای بازاریابی و مشتری اکتساب جنبه از کسب و کار خود را مستقیم انرژی آنها به این اصول اصلی.

  1. مشتری استراتژی & آماده سازی
  2. راه اندازی فرآیندهای کسب و کار کلید & سیستم
  3. گرفتن مشتریان در حالی که شما خواب
  4. را دنبال کنید تا & احتباس

1) لون عمیق تر از نیازهای و خواسته ها و رفتار مشتریان بدون درک مهم چه خواهد شد درایو صنعت تصمیماتی که در رابطه با محصولات و خدمات است که توسعه یافته و به فضای بازار ارائه شده ساخته شده است.

2) کلید سیستم ها و فرآیندهای مانند بازار مستمر اطلاعات مربوط به قیمت گذاری و مشتری رفتار می تواند کمک به سازمان را به سطح بعدی و به دست آوردن مزیت رقابتی قابل توجهی بیش از سایر شرکت ها تهیه مربوط یا محصولات و خدمات مشابه.

3) فرآیند بازاریابی برای آوردن چشم انداز جدید به قیف بازاریابی باید فعالیت مداوم; در حالی که با تمرکز بر سرویس دهی به مشتریان موجود ضروری است که کسی از مراقبت است است مشتریان جدید را آگاه از نیازهای سازمان خود را پر کنید.

4) اغلب آن است عدم پیگیری و نگه داشتن در تماس است که منجر به از دست دادن مشتریان ارزشمند; بسته به ابزار کسب و کار مانند بازاریابی ایمیل، فیلم ها، عضویت در سایتها و روزنامه ها به منظور ماندن در بالای ذهن مشتری هدف می شود.

هنگامی که روند توسعه یافته آن سپس موضوع پالایش آن [say once a quarter] در حالی که برخی است مراقبت از اعدام است که می شود به مشتریان جدید، فروش و محصولات و خدمات منجر به افزایش درآمد تولید خواهد شد.

marketing

با همیشه در حال تغییر چهره اقتصاد بر اساس عوامل مختلف [such as government protectionism, automation of industries, downsizing of companies] روند بیشتر و بیشتر مردم انتخاب برای شروع کسب و کار خود را به دلایل مختلف ادامه به افزایش. با که گفت: با این روند در کنار افزایش نیاز به ساخت یافته فرآیند بازاریابی و مشتری فرآیندهای کسب و روش به در این کسب و کار به منظور راه اندازی تبدیل به درآمد کاملا کاربردی تولید چیزهایی است نهاد.

اغلب این مورد است که بسیاری از شرکت های کوچکتر محصول به جای بازار متمرکز است. در بسیاری از موارد در می یابیم که هیچ بخش بازاریابی واقعی از پس به صحبت می کنند وجود دارد و در نتیجه عملکرد بازاریابی در شرکت به پایان می رسد تا بودن به عنوان و هنگامی که پر از فایل منجر & #39; & #39;.

ما می تواند این کنتراست را برای چه به ما پیدا کردن در هر سازمان بزرگتر و یا شرکت های بزرگ; ما بخش بازاریابی واقعی با متخصصین مجرب بازاریابی است که تجزیه و تحلیل بازار هدف مشتریان و رقابت هستند، آنها به طور مداوم و جريانات در فضای انتخاب شده خود را به منظور محدود کردن پیام بازاریابی به دنبال و به طور مداوم فشار ارتباط از طریق کانال های. این شامل کانال توزیع [where appropriate] رسانه رادیو کاتالوگ و غیره، و غیره و البته استفاده از بازاریابی دیجیتال کانال های [social media, email marketing, video marketing, micro blogging and more].

بالا چه منجر به نفوذ معمول بازار در حال انجام است که می بینیم در این سازمان ها که منجر به توسعه محصولات و خدمات جدید یک جریان ثابت از مشتریان جدید و پرورش مشتریان موجود است.

با سازمان کوچکتر در ذهن solopreneur یا کار از مالک کسب و کار خانه است که هر گونه جاذبه استراتژیک کسب و کار طرح بازاریابی به سمت هدف قرار داده است. این است یک یا دو گام پایین از ساخت استفاده از مشاور در فرد است که نگاه به عملکرد و سازه های خاص قرار داده این محل که هنگامی که به دنبال آن; اول درک نقص از بازار و مشتریان بازار هدف ارائه می کنند اما نیز ارائه پایه و اساس برای ارائه محصولات و خدمات که هوش هدایت شرکت به سمت تولید.

توصیه می شود که سازمان ها به دنبال اضافه کردن ساختار و فرآیندهای بازاریابی و مشتری اکتساب جنبه از کسب و کار خود را مستقیم انرژی آنها به این اصول اصلی.

  1. مشتری استراتژی & آماده سازی
  2. راه اندازی فرآیندهای کسب و کار کلید & سیستم
  3. گرفتن مشتریان در حالی که شما خواب
  4. را دنبال کنید تا & احتباس

1) لون عمیق تر از نیازهای و خواسته ها و رفتار مشتریان بدون درک مهم چه خواهد شد درایو صنعت تصمیماتی که در رابطه با محصولات و خدمات است که توسعه یافته و به فضای بازار ارائه شده ساخته شده است.

2) کلید سیستم ها و فرآیندهای مانند بازار مستمر اطلاعات مربوط به قیمت گذاری و مشتری رفتار می تواند کمک به سازمان را به سطح بعدی و به دست آوردن مزیت رقابتی قابل توجهی بیش از سایر شرکت ها تهیه مربوط یا محصولات و خدمات مشابه.

3) فرآیند بازاریابی برای آوردن چشم انداز جدید به قیف بازاریابی باید فعالیت مداوم; در حالی که با تمرکز بر سرویس دهی به مشتریان موجود ضروری است که کسی از مراقبت است است مشتریان جدید را آگاه از نیازهای سازمان خود را پر کنید.

4) اغلب آن است عدم پیگیری و نگه داشتن در تماس است که منجر به از دست دادن مشتریان ارزشمند; بسته به ابزار کسب و کار مانند بازاریابی ایمیل، فیلم ها، عضویت در سایتها و روزنامه ها به منظور ماندن در بالای ذهن مشتری هدف می شود.

هنگامی که روند توسعه یافته آن سپس موضوع پالایش آن [say once a quarter] در حالی که برخی است مراقبت از اعدام است که می شود به مشتریان جدید، فروش و محصولات و خدمات منجر به افزایش درآمد تولید خواهد شد.