استراتژیک آنلاین ویدئو بازاریابی Campaigns-A بازاریابی استراتژی برای کسب و کارهای کوچک در بودجه

A آنلاین ویدئو بازاریابی مبارزات انتخاباتی استراتژیک است که شاید ترین زیر مورد استفاده اینترنت تسلط استراتژی بازار برای کسب و کارهای کوچک در بودجه است. مانند هر کمپین بازاریابی استراتژیک باید آن بازار با مقیاس بزرگ برنامه ریزی تراز به بالاترین اهداف کسب و کار و systematization (هدف بلند مدت نظارت و بهینه سازی).

انرژی های استراتژیک وب ویدیو جستجوگرها کمپین

تصور کنید دو مشاور رسانه های دیجیتال شرکت تصمیم به ایجاد یک کمپین ویدیو وب سایت برای کسب و کار بیشتر از اینترنت. اگر آنها شد هر دو توصیه برای ایجاد یک ویدیو یوتیوب به عنوان محور مبارزات انتخاباتی خود را و به همان مقدار هزینه های محدود، تصویری است که مستقر شده است به عنوان بخشی از یک طرح بازاریابی استراتژیک اینترنت 5 تا 10 بار پشت تولید سود هر زمان .

چرا?

استراتژیک آنلاین کلیپ طرح بازاریابی برای استفاده پایان چنین منابع به عنوان یوتیوب ویدئو کلیپ آماده است. پیشاپیش برنامه ریزی باید فرستاده شده که در آن ناظران و چگونه آنها وجود دارد بايد دعوت شود، این ویدئو را می توان برای انجام یک کار بهتر برای اذیت کردن فرود صفحه و یا پیشنهاد ویژه تولید می شود.

یکی از مربی های بازاریابی مورد علاقه من و مشاوران کسب و کار یک بار گفت که “استراتژی تاکتیک هر پنج دو ده برابر سخت تر کار می کند”. استراتژی است در مورد همه کلی برنامه ریزی و تصمیم گیری (انتخاب) که تضمین می کند که هر منبع (یا ویدئویی) که در اعزام متعاقبا است طرح به حد کمال استفاده شده است.

نمونه استراتژیک آنلاین کلیپ مبارزه بازاریابی

هر گونه مبارزه بازاریابی استراتژیک باید شروع با تجزیه و تحلیل دقیق و روشن از اهداف کسب و کار است که به ملاقات کرد. منابع و ابزار است که بخشی از اجرای استراتژی باید حسابرسی و تایید می شود مقرون به صرفه و در دسترس برای استفاده.

در مشاوره با مشتریان برای تحقیقات بازار است که نیازهای کلیدی است که مشتریان خود را شناسایی کنیم. ما سپس توسعه استراتژی محتوا اطراف 3 به 5 مهمترین نیازهای که شناسایی ما را (بسته به محدوده پروژه).

در مرحله بعد بیشتر تحقیقات متصل به اتصال نیازهای ما در بر داشت دو کلمه تقاضا و رقابت و معیارهای هزینه. ما شروع کار در فیلم تنها پس از ما یک لیست از کلمات کلیدی و عبارات کلیدی به لنگر ویدیو وب سایت ما را کمپین بازاریابی را توسعه داده اند.

کلمات کلیدی است که ما پس از آن به مباحث برای فیلم استفاده می شود. این بسیار مهم است برای گرفتن فیلم برای تولید ترافیک موتور های جستجو آلی قابل توجهی است.

در ایجاد یک ویدیو برای دو بازار کسب و کار آنلاین خود را، و یا دو تا محصولات و خدمات قبل از فروش آن #39 &; بسیار مهم است که شما aply عناوین سود در حالی که بیننده حداقل کمی کنجکاو را به چگونه ترک ویدیو به آنها کمک کند رسیدن به منفعت.

سود به همراه کنجکاوی کلیدی برای اکثر تبلیغات نسل سرب (که چیست این تاکتیک) است. همچنین، فیلم خود را با دعوت به فرود صفحه و یا صفحه ضبط ایمیل یا ارائه می دهد مقدار زیادی در تخفیف قابل توجهی یا قطعه طعمه بسیار ارزشمند مبادله نام و آدرس ایمیل که پایان تقریبا همیشه.

بسیاری از کسب و کار است که به وب سایت های بازاریابی سرمایه گذاری این مرحله اشتباه کنید. اگر مردم از فیلم خود را به وب سایت عمومی شما ارسال شما خطر از دست دادن آنها را برای همیشه. اگر شما آدرس ایمیل خود را گرفتن، شما بسیاری از فرصت های رانندگی آنها به وب سایت شما، وب سایت های شریک و به محصولات یا خدمات را داشته باشد.

اگر شما در حال حاضر ارائه دهنده سرویس ایمیل پاسخگوی خودکار قوی ارائه می دهد به عنوان بخشی از بسته استفاده، شما می توانید چک کردن خدمات مانند Aweber و iContact.

ویدئو توسعه در مبارزات انتخاباتی استراتژیک

یک استراتژی است که به ما کمک به مشتریان ما اجرای پیشرفته به انجمن فیلم خود را به سایت های ویدیویی توزیع متعدد و همچنین به اشتراک گذاشتن فیلم خود را در حضور رسانه های اجتماعی است.

TubeMogul.com خدمات بزرگ پیوند ویدئو رایگان است که به شما توانایی به انجمن فیلم خود را به بیش از 10 وب سایت های به اشتراک گذاری ویدئو بالا است. شما ممکن است تصمیم به صرف مقداری پول و دستیار مجازی یا حتی دو داخلی انجمن فیلم خود را در میان بسیاری از سایت های خارج وجود دارد به اشتراک گذاری ویدئو.

در نهایت، شما خود را از طریق رسانه های اجتماعی خود را در یک روش سازمان یافته و نیمه خودکار با استفاده از پیوند ابزار برای به اشتراک گذاشتن لینک به مخاطبین رسانه های اجتماعی اشتراک گذاری فیلم می تواند. یکی دیگر از چیزی که من می خواهم به توصیه این است که فیلم های خود را به آنها متصل می شوید و در موتور جستجو بهینه سازی شده منتشر شده در مطبوعات.

video

A آنلاین ویدئو بازاریابی مبارزات انتخاباتی استراتژیک است که شاید ترین زیر مورد استفاده اینترنت تسلط استراتژی بازار برای کسب و کارهای کوچک در بودجه است. مانند هر کمپین بازاریابی استراتژیک باید آن بازار با مقیاس بزرگ برنامه ریزی تراز به بالاترین اهداف کسب و کار و systematization (هدف بلند مدت نظارت و بهینه سازی).

انرژی های استراتژیک وب ویدیو جستجوگرها کمپین

تصور کنید دو مشاور رسانه های دیجیتال شرکت تصمیم به ایجاد یک کمپین ویدیو وب سایت برای کسب و کار بیشتر از اینترنت. اگر آنها شد هر دو توصیه برای ایجاد یک ویدیو یوتیوب به عنوان محور مبارزات انتخاباتی خود را و به همان مقدار هزینه های محدود، تصویری است که مستقر شده است به عنوان بخشی از یک طرح بازاریابی استراتژیک اینترنت 5 تا 10 بار پشت تولید سود هر زمان .

چرا?

استراتژیک آنلاین کلیپ طرح بازاریابی برای استفاده پایان چنین منابع به عنوان یوتیوب ویدئو کلیپ آماده است. پیشاپیش برنامه ریزی باید فرستاده شده که در آن ناظران و چگونه آنها وجود دارد بايد دعوت شود، این ویدئو را می توان برای انجام یک کار بهتر برای اذیت کردن فرود صفحه و یا پیشنهاد ویژه تولید می شود.

یکی از مربی های بازاریابی مورد علاقه من و مشاوران کسب و کار یک بار گفت که “استراتژی تاکتیک هر پنج دو ده برابر سخت تر کار می کند”. استراتژی است در مورد همه کلی برنامه ریزی و تصمیم گیری (انتخاب) که تضمین می کند که هر منبع (یا ویدئویی) که در اعزام متعاقبا است طرح به حد کمال استفاده شده است.

نمونه استراتژیک آنلاین کلیپ مبارزه بازاریابی

هر گونه مبارزه بازاریابی استراتژیک باید شروع با تجزیه و تحلیل دقیق و روشن از اهداف کسب و کار است که به ملاقات کرد. منابع و ابزار است که بخشی از اجرای استراتژی باید حسابرسی و تایید می شود مقرون به صرفه و در دسترس برای استفاده.

در مشاوره با مشتریان برای تحقیقات بازار است که نیازهای کلیدی است که مشتریان خود را شناسایی کنیم. ما سپس توسعه استراتژی محتوا اطراف 3 به 5 مهمترین نیازهای که شناسایی ما را (بسته به محدوده پروژه).

در مرحله بعد بیشتر تحقیقات متصل به اتصال نیازهای ما در بر داشت دو کلمه تقاضا و رقابت و معیارهای هزینه. ما شروع کار در فیلم تنها پس از ما یک لیست از کلمات کلیدی و عبارات کلیدی به لنگر ویدیو وب سایت ما را کمپین بازاریابی را توسعه داده اند.

کلمات کلیدی است که ما پس از آن به مباحث برای فیلم استفاده می شود. این بسیار مهم است برای گرفتن فیلم برای تولید ترافیک موتور های جستجو آلی قابل توجهی است.

در ایجاد یک ویدیو برای دو بازار کسب و کار آنلاین خود را، و یا دو تا محصولات و خدمات قبل از فروش آن #39 &; بسیار مهم است که شما aply عناوین سود در حالی که بیننده حداقل کمی کنجکاو را به چگونه ترک ویدیو به آنها کمک کند رسیدن به منفعت.

سود به همراه کنجکاوی کلیدی برای اکثر تبلیغات نسل سرب (که چیست این تاکتیک) است. همچنین، فیلم خود را با دعوت به فرود صفحه و یا صفحه ضبط ایمیل یا ارائه می دهد مقدار زیادی در تخفیف قابل توجهی یا قطعه طعمه بسیار ارزشمند مبادله نام و آدرس ایمیل که پایان تقریبا همیشه.

بسیاری از کسب و کار است که به وب سایت های بازاریابی سرمایه گذاری این مرحله اشتباه کنید. اگر مردم از فیلم خود را به وب سایت عمومی شما ارسال شما خطر از دست دادن آنها را برای همیشه. اگر شما آدرس ایمیل خود را گرفتن، شما بسیاری از فرصت های رانندگی آنها به وب سایت شما، وب سایت های شریک و به محصولات یا خدمات را داشته باشد.

اگر شما در حال حاضر ارائه دهنده سرویس ایمیل پاسخگوی خودکار قوی ارائه می دهد به عنوان بخشی از بسته استفاده، شما می توانید چک کردن خدمات مانند Aweber و iContact.

ویدئو توسعه در مبارزات انتخاباتی استراتژیک

یک استراتژی است که به ما کمک به مشتریان ما اجرای پیشرفته به انجمن فیلم خود را به سایت های ویدیویی توزیع متعدد و همچنین به اشتراک گذاشتن فیلم خود را در حضور رسانه های اجتماعی است.

TubeMogul.com خدمات بزرگ پیوند ویدئو رایگان است که به شما توانایی به انجمن فیلم خود را به بیش از 10 وب سایت های به اشتراک گذاری ویدئو بالا است. شما ممکن است تصمیم به صرف مقداری پول و دستیار مجازی یا حتی دو داخلی انجمن فیلم خود را در میان بسیاری از سایت های خارج وجود دارد به اشتراک گذاری ویدئو.

در نهایت، شما خود را از طریق رسانه های اجتماعی خود را در یک روش سازمان یافته و نیمه خودکار با استفاده از پیوند ابزار برای به اشتراک گذاشتن لینک به مخاطبین رسانه های اجتماعی اشتراک گذاری فیلم می تواند. یکی دیگر از چیزی که من می خواهم به توصیه این است که فیلم های خود را به آنها متصل می شوید و در موتور جستجو بهینه سازی شده منتشر شده در مطبوعات.