آغاز شد که کی و چگونه است؟
شروع اولیه حقوق بشر صورت تعمیم جوامع آنلاین مانند Geocities و سه پایه (1995). این جوامع اولیه متمرکز بر کاربران تعامل با یکدیگر از طریق اتاق های چت و به اشتراک گذاری اطلاعات و ایده های اطراف هر موضوع از طریق صفحه شخصی ابزار انتشار است که پیشرو به وبلاگ امروزی بود.
یکی از اولین وب سایت های شبکه اجتماعی که در آغاز چه چیزی تبدیل به فرمت رایج ترین شبکه اجتماعی در سال 1997، که SixDegrees.com. در این سایت کاربر پروفایل می تواند به ایجاد، پیام های ارسالی به کاربران در “لیست دوستان” برگزار و اعضای دیگر می تواند به دنبال کردن که علایق و سلایق مشابه به مال شما در پروفایل خود را.
چرا آن را شروع کرده اید؟
شبکه های اجتماعی توسط کسانی که می خواستند به شکل جامعه آنلاین است که منافع و یا فعالیت های به اشتراک گذاشته و دنبال راه به این منافع در بزرگ اشتراک گذاری با دیگران ایجاد شد. خدمات شبکه های اجتماعی مبتنی بر وب و ارائه انواع راه برای کاربران برای ارتباط برقرار کردن، مانند ایمیل و خدمات فوری. به طور کلی، شبکه های اجتماعی اجازه می دهد تا فرد برای ایجاد مشخصات خود را در قالب یک صفحه شخصی و به دو دسته می تواند شکسته: داخلی و خارجی سایتهای شبکه های اجتماعی. سایت شبکه داخلی که بسته مدار تنها کسانی که از محل کار خاص آموزشی موسسه یا سازمان، از جمله اجازه دادن به کاربران برای اتصال و اشتراک گذاری اطلاعات را برای یک هدف خاص است. سایت شبکه های خارجی است که باز به عمومی در بزرگ است و اجازه می دهد تا کاربران برای ارسال و ارتباط با مخاطبین در گوناگون است.
چه کسی آن را آغاز کرد؟
اگر چه شش درجه خواهد آمد به عنوان اولین جریان اصلی سایت های شبکه های اجتماعی شناخته می شود، آن را تا حد زیادی جلوتر از زمان خود بود. اوایل در هزاره جدید زمانی که بازیگران اصلی صحنه شبکه های اجتماعی را به سطح شروع شد. 2004 راه اندازی دوست به سرعت و پس از مای اسپیس و Bebo را دیدم. اوایل سال 2005، مای اسپیس در حال حاضر خود را به عنوان نیروگاه شبکه های اجتماعی زمینه دایر کرده بودند و این گزارش بازدید در هر روز بیش از گوگل دریافت شد. 2006 پس از آن تقریبا ناشناخته سایت فیس بوک باز خود را به جمعیت در بزرگ دیدم. تا آن زمان فیس بوک شبکه محدود فقط در دسترس دانشجویان کالج آمریکایی بوده است. با آن برای افزودنی کاربر تولید محتوا آن به سرعت در حال حاضر پایه اصلی کاربران وفادار و قابلیت سایت سریع ترین رشد در جهان تبدیل شد. با توجه به comScore رسانه Metrix، بالا سه سایت های شبکه اجتماعی مای اسپیس، فیس بوک و Bebo مجموع 184.4 میلیون بازدید کننده در ژوئن 2007 به تنهایی وارد شده بود. همچنین در سال 2007 جهان آنلاین دیدم ظهور توییتر سایت که اجازه به کاربران برای “صدای جیر جیر به روز رسانی کوتاه درباره خود همه خود را”پیروان”دادن نگاه زمان واقعی در جهان خود را” و به سرعت مورد علاقه کاربران آنلاین تلفن همراه شد. با این سه قدرت سایت های مای اسپیس، فیس بوک و توییتر، شبکه های اجتماعی از روند گذر به یک جزء اصلی جریان اصلی رفت.
گفت: رسانه ها چیست؟
با توجه به یک مقاله توسط خبرنگار سی ان ان لیزا Respers فرانسه “در دورانی که حتی رئیس جمهور ایالات متحده صفحه فیس بوک و تماشاگر texted و tweeted مورد روز افتتاح قدرت شبکه های اجتماعی آنلاین و دیجیتال روشن است.” نوشته شده برای اکثر رسانه ها پدیده های شبکه های اجتماعی است تبلیغ به عنوان اجازه می دهد تمام جهان برای تبدیل شدن به بخشی از همان مکالمه.
جوانب مثبت
حرکت صعودی را برای کاربران سایت های شبکه های مختلف اجتماعی نسبتا مستقیم به جلو است. این اجازه می دهد تا آنها را به اتصال پیدا دوباره کشف و در غیر این صورت لذت بردن از دوستان و مباحث بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی. به نظر می رسد که آنلاین مکانی برای همه وجود دارد. کسب و کار به خصوص بخشش از انقلاب شبکه های اجتماعی به دست آورید. آنها قادر به رسیدن به مخاطبان بسیار بزرگتر های سفارشی حقوق بشر و این اجازه می دهد تا آنها را در بالا یا روند جاری و رویدادهای باقی بماند و اجازه می دهد تا آنها را بهتر درک مشتریان خود و روش های خود را به خیاط درآمده.
منفی
در حالی که این یک راه مثبت برای ارتباط با جهان آنلاین, شبکه های اجتماعی نیز سمت پایین آن است. دسترسی به اطلاعات سرقت هویت خطر و همچنین کاربران بی پروا است که اهرم سایت های گسترش نرم افزارهای مخرب و ویروس ها می سازد. برای کسانی که انتخاب برای جلوگیری از این مشکلات اجتناب از سایت های در دسترس نباشد، همچنین خطر افتادن پشت رویدادها در دایره های اجتماعی خود و ظاهر شدن خصومتآمیزی یا ایستاده offish اجرا کنید. برای شرکت های بزرگ ترین آسیب است که شبکه های اجتماعی می توانید به شهرت آن است. یکی تجربه بد توسط مشتری یا مشتری می تواند گسترش مانند آتش سوزی از طریق شبکه های ترک کسب و کار scrambling برای انجام کنترل خسارت است که با آن مجازات های اجتماعی و پولی.
آن که در آن می گذرد؟
مایکل راجرز، مقاله نویس MSNBC، نوشت: “جهان اینترنت بی وقفه مشتاق در آغوش خود از آخرین و بزرگترین است و طعم جدید سال جاری شبکه های اجتماعی شده است. بین مای اسپیس، فیس بوک، LinkedIn، توییتر، Bebo و نمرات کمتر استارت آپ، شبکه های اجتماعی به نظر می رسد آماده را بر روی اینترنت. در واقع، برخی از digerati توصیه که فیس بوک، اجازه می دهد توسعه دهندگان برای نوشتن برنامه های مینی ویدجت، به نام اینترنت جدید یافتند.”
آغاز شد که کی و چگونه است؟
شروع اولیه حقوق بشر صورت تعمیم جوامع آنلاین مانند Geocities و سه پایه (1995). این جوامع اولیه متمرکز بر کاربران تعامل با یکدیگر از طریق اتاق های چت و به اشتراک گذاری اطلاعات و ایده های اطراف هر موضوع از طریق صفحه شخصی ابزار انتشار است که پیشرو به وبلاگ امروزی بود.
یکی از اولین وب سایت های شبکه اجتماعی که در آغاز چه چیزی تبدیل به فرمت رایج ترین شبکه اجتماعی در سال 1997، که SixDegrees.com. در این سایت کاربر پروفایل می تواند به ایجاد، پیام های ارسالی به کاربران در “لیست دوستان” برگزار و اعضای دیگر می تواند به دنبال کردن که علایق و سلایق مشابه به مال شما در پروفایل خود را.
چرا آن را شروع کرده اید؟
شبکه های اجتماعی توسط کسانی که می خواستند به شکل جامعه آنلاین است که منافع و یا فعالیت های به اشتراک گذاشته و دنبال راه به این منافع در بزرگ اشتراک گذاری با دیگران ایجاد شد. خدمات شبکه های اجتماعی مبتنی بر وب و ارائه انواع راه برای کاربران برای ارتباط برقرار کردن، مانند ایمیل و خدمات فوری. به طور کلی، شبکه های اجتماعی اجازه می دهد تا فرد برای ایجاد مشخصات خود را در قالب یک صفحه شخصی و به دو دسته می تواند شکسته: داخلی و خارجی سایتهای شبکه های اجتماعی. سایت شبکه داخلی که بسته مدار تنها کسانی که از محل کار خاص آموزشی موسسه یا سازمان، از جمله اجازه دادن به کاربران برای اتصال و اشتراک گذاری اطلاعات را برای یک هدف خاص است. سایت شبکه های خارجی است که باز به عمومی در بزرگ است و اجازه می دهد تا کاربران برای ارسال و ارتباط با مخاطبین در گوناگون است.
چه کسی آن را آغاز کرد؟
اگر چه شش درجه خواهد آمد به عنوان اولین جریان اصلی سایت های شبکه های اجتماعی شناخته می شود، آن را تا حد زیادی جلوتر از زمان خود بود. اوایل در هزاره جدید زمانی که بازیگران اصلی صحنه شبکه های اجتماعی را به سطح شروع شد. 2004 راه اندازی دوست به سرعت و پس از مای اسپیس و Bebo را دیدم. اوایل سال 2005، مای اسپیس در حال حاضر خود را به عنوان نیروگاه شبکه های اجتماعی زمینه دایر کرده بودند و این گزارش بازدید در هر روز بیش از گوگل دریافت شد. 2006 پس از آن تقریبا ناشناخته سایت فیس بوک باز خود را به جمعیت در بزرگ دیدم. تا آن زمان فیس بوک شبکه محدود فقط در دسترس دانشجویان کالج آمریکایی بوده است. با آن برای افزودنی کاربر تولید محتوا آن به سرعت در حال حاضر پایه اصلی کاربران وفادار و قابلیت سایت سریع ترین رشد در جهان تبدیل شد. با توجه به comScore رسانه Metrix، بالا سه سایت های شبکه اجتماعی مای اسپیس، فیس بوک و Bebo مجموع 184.4 میلیون بازدید کننده در ژوئن 2007 به تنهایی وارد شده بود. همچنین در سال 2007 جهان آنلاین دیدم ظهور توییتر سایت که اجازه به کاربران برای “صدای جیر جیر به روز رسانی کوتاه درباره خود همه خود را”پیروان”دادن نگاه زمان واقعی در جهان خود را” و به سرعت مورد علاقه کاربران آنلاین تلفن همراه شد. با این سه قدرت سایت های مای اسپیس، فیس بوک و توییتر، شبکه های اجتماعی از روند گذر به یک جزء اصلی جریان اصلی رفت.
گفت: رسانه ها چیست؟
با توجه به یک مقاله توسط خبرنگار سی ان ان لیزا Respers فرانسه “در دورانی که حتی رئیس جمهور ایالات متحده صفحه فیس بوک و تماشاگر texted و tweeted مورد روز افتتاح قدرت شبکه های اجتماعی آنلاین و دیجیتال روشن است.” نوشته شده برای اکثر رسانه ها پدیده های شبکه های اجتماعی است تبلیغ به عنوان اجازه می دهد تمام جهان برای تبدیل شدن به بخشی از همان مکالمه.
جوانب مثبت
حرکت صعودی را برای کاربران سایت های شبکه های مختلف اجتماعی نسبتا مستقیم به جلو است. این اجازه می دهد تا آنها را به اتصال پیدا دوباره کشف و در غیر این صورت لذت بردن از دوستان و مباحث بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی. به نظر می رسد که آنلاین مکانی برای همه وجود دارد. کسب و کار به خصوص بخشش از انقلاب شبکه های اجتماعی به دست آورید. آنها قادر به رسیدن به مخاطبان بسیار بزرگتر های سفارشی حقوق بشر و این اجازه می دهد تا آنها را در بالا یا روند جاری و رویدادهای باقی بماند و اجازه می دهد تا آنها را بهتر درک مشتریان خود و روش های خود را به خیاط درآمده.
منفی
در حالی که این یک راه مثبت برای ارتباط با جهان آنلاین, شبکه های اجتماعی نیز سمت پایین آن است. دسترسی به اطلاعات سرقت هویت خطر و همچنین کاربران بی پروا است که اهرم سایت های گسترش نرم افزارهای مخرب و ویروس ها می سازد. برای کسانی که انتخاب برای جلوگیری از این مشکلات اجتناب از سایت های در دسترس نباشد، همچنین خطر افتادن پشت رویدادها در دایره های اجتماعی خود و ظاهر شدن خصومتآمیزی یا ایستاده offish اجرا کنید. برای شرکت های بزرگ ترین آسیب است که شبکه های اجتماعی می توانید به شهرت آن است. یکی تجربه بد توسط مشتری یا مشتری می تواند گسترش مانند آتش سوزی از طریق شبکه های ترک کسب و کار scrambling برای انجام کنترل خسارت است که با آن مجازات های اجتماعی و پولی.
آن که در آن می گذرد؟
مایکل راجرز، مقاله نویس MSNBC، نوشت: “جهان اینترنت بی وقفه مشتاق در آغوش خود از آخرین و بزرگترین است و طعم جدید سال جاری شبکه های اجتماعی شده است. بین مای اسپیس، فیس بوک، LinkedIn، توییتر، Bebo و نمرات کمتر استارت آپ، شبکه های اجتماعی به نظر می رسد آماده را بر روی اینترنت. در واقع، برخی از digerati توصیه که فیس بوک، اجازه می دهد توسعه دهندگان برای نوشتن برنامه های مینی ویدجت، به نام اینترنت جدید یافتند.”