اجتماعی رسانه است تغییر-فیس بوک را به روز رسانی و تاثیر آن بر روی علامت های تجاری، شرکت ها و رسانه ها

در چند سال گذشته فیس بوک پلت فرم اصلی رسانه های اجتماعی در جهان تبدیل شد و ما به طور کامل وابسته به آن شد. از اطلاعات که ما عادات خرید از طریق لینک ها به اخبار و حوادث در کشور و فراتر از آن، دو موضوعات درباره مسائل سیاسی و اجتماعی-همه چیز را در یک مکان یافت می شود و افراد تنبل دیجیتالی شد.

مارک زوکربرگ-فیس بوک را مدیر عامل تغییرات عمده ای را به اشتراک فیس بوک را یک ماه پیش اعلام کرد. او گفت: 2 میلیارد کاربران مطالب عمومی کمتر از مارک های تجاری و رسانه ها دید. هدف این است که مردم را هم از طریق پست های معنی دار از دوستان و خانواده. این رسانی دوم بزرگ است که فیس بوک از زمانی که آنها کاهش اخبار جعلی و clickbait مشغول به کار در سال گذشته است.

در سال 2018، فیس بوک ویژگی های سه اولویت:

• اخبار که جامعه به عنوان قابل اعتماد

• اخبار نرخ که مردم پیدا آموزنده

• اخبار محلی است که مربوط به مردم که در آن زندگی می کنند.

با این حال، چه کند به این معنی برای نام تجاری و کسب و کار و چه اثرات

با این به روز رسانی، تجاری و کسب و کار که رسیدن به تماشای زمان و ارجاع ترافیک بر روی صفحات خود کاهش می کنید. اثر از صفحه به صفحه بسته به نوع محتوا تولید آنها و نحوه تعامل مردم با آن متفاوت است. صفحات با کاهش بزرگترین کسانی که پست که مردم نمی به واکنش نشان می دهند یا در نظر منتشر خواهد شد.

از آنجا که افراد کمتری در حال دیدن محتوای آنها کسب و کار دیگر رسیدن”آلی” با توجه به. آنها که در حال حاضر با حمایت پست های خود را برای دید بزرگتر و رسیدن. تبلیغات تبدیل خواهد شد گران تر است، با وجود این واقعیت است که الگوریتم آگهی همان باقی می ماند. شما باید تمرکز بیشتر در مورد کیفیت، انتظار: کاهش تعداد پست در مبارزات به جای ارتباطات روزانه و در پرداخت به جای رسیدن به آلی. حالا وقت گوگل و وب سایت خود را نیز فعال دیگر کانال های ارتباطی است. به خصوص نمایش مشخصات عمومی به عنوان رسانه های اجتماعی پلت فرم است که دائما در حال رشد و رفتار به عنوان فیس بوک در عصر طلایی تاکید کنیم. بیایید فراموش نکنید که نمایش مشخصات عمومی متعلق به فیس بوک است و آن شناخته است چگونه آن در آینده برگزار خواهد شد.

با توجه به فیس بوک، گروه های نقش بزرگتر به دلیل احتمال مناظره و بحث های تشویق کننده داشته باشد. اما از طریق گروه های شما نمی خواهد قادر به بازدید از وب سایت خود را تولید. هنوز هم نیاز به چه چیزهایی در این رابطه برگزار خواهد شد در دیده می شود.

نظر ما این است در حالی که رسانه ها را از طریق فرایند تلاطم بروید زیرا آنها بسیار وابسته به فیس بوک که علامت های تجاری و کسب و کار این بروز رسانی به سرعت سازگار می شوند. زیرا آنها می تواند به توسعه یک استراتژی است که شامل دیگر کانال های ارتباطی با وجود فیس بوک برای نام تجاری راحت تر است. وضعیت مختلف با رسانه ها است. فیس بوک منتشر شده جدید از سیستم های فیلترینگ که کاربران تعیین خواهد شد که رسانه های مربوطه است.

instagram

در چند سال گذشته فیس بوک پلت فرم اصلی رسانه های اجتماعی در جهان تبدیل شد و ما به طور کامل وابسته به آن شد. از اطلاعات که ما عادات خرید از طریق لینک ها به اخبار و حوادث در کشور و فراتر از آن، دو موضوعات درباره مسائل سیاسی و اجتماعی-همه چیز را در یک مکان یافت می شود و افراد تنبل دیجیتالی شد.

مارک زوکربرگ-فیس بوک را مدیر عامل تغییرات عمده ای را به اشتراک فیس بوک را یک ماه پیش اعلام کرد. او گفت: 2 میلیارد کاربران مطالب عمومی کمتر از مارک های تجاری و رسانه ها دید. هدف این است که مردم را هم از طریق پست های معنی دار از دوستان و خانواده. این رسانی دوم بزرگ است که فیس بوک از زمانی که آنها کاهش اخبار جعلی و clickbait مشغول به کار در سال گذشته است.

در سال 2018، فیس بوک ویژگی های سه اولویت:

• اخبار که جامعه به عنوان قابل اعتماد

• اخبار نرخ که مردم پیدا آموزنده

• اخبار محلی است که مربوط به مردم که در آن زندگی می کنند.

با این حال، چه کند به این معنی برای نام تجاری و کسب و کار و چه اثرات

با این به روز رسانی، تجاری و کسب و کار که رسیدن به تماشای زمان و ارجاع ترافیک بر روی صفحات خود کاهش می کنید. اثر از صفحه به صفحه بسته به نوع محتوا تولید آنها و نحوه تعامل مردم با آن متفاوت است. صفحات با کاهش بزرگترین کسانی که پست که مردم نمی به واکنش نشان می دهند یا در نظر منتشر خواهد شد.

از آنجا که افراد کمتری در حال دیدن محتوای آنها کسب و کار دیگر رسیدن”آلی” با توجه به. آنها که در حال حاضر با حمایت پست های خود را برای دید بزرگتر و رسیدن. تبلیغات تبدیل خواهد شد گران تر است، با وجود این واقعیت است که الگوریتم آگهی همان باقی می ماند. شما باید تمرکز بیشتر در مورد کیفیت، انتظار: کاهش تعداد پست در مبارزات به جای ارتباطات روزانه و در پرداخت به جای رسیدن به آلی. حالا وقت گوگل و وب سایت خود را نیز فعال دیگر کانال های ارتباطی است. به خصوص نمایش مشخصات عمومی به عنوان رسانه های اجتماعی پلت فرم است که دائما در حال رشد و رفتار به عنوان فیس بوک در عصر طلایی تاکید کنیم. بیایید فراموش نکنید که نمایش مشخصات عمومی متعلق به فیس بوک است و آن شناخته است چگونه آن در آینده برگزار خواهد شد.

با توجه به فیس بوک، گروه های نقش بزرگتر به دلیل احتمال مناظره و بحث های تشویق کننده داشته باشد. اما از طریق گروه های شما نمی خواهد قادر به بازدید از وب سایت خود را تولید. هنوز هم نیاز به چه چیزهایی در این رابطه برگزار خواهد شد در دیده می شود.

نظر ما این است در حالی که رسانه ها را از طریق فرایند تلاطم بروید زیرا آنها بسیار وابسته به فیس بوک که علامت های تجاری و کسب و کار این بروز رسانی به سرعت سازگار می شوند. زیرا آنها می تواند به توسعه یک استراتژی است که شامل دیگر کانال های ارتباطی با وجود فیس بوک برای نام تجاری راحت تر است. وضعیت مختلف با رسانه ها است. فیس بوک منتشر شده جدید از سیستم های فیلترینگ که کاربران تعیین خواهد شد که رسانه های مربوطه است.