تنها تعداد زیادی افراد بر روی زمین و چند ساعت در روز وجود دارد. آیا این شروع به محدود کردن رشد رسانه های اجتماعی است؟
فکر کنید که چقدر وقت شما و مردم اطراف شما در شبکه های اجتماعی هر روز صرف می کنید. از خود بپرسید: چقدر زمان بیشتری می توانید در فیس بوک، اسنپ چت و توییتر صرفه جویی کنید بدون اینکه کار خود را تمام کنید؟ احتمالا خیلی زیاد نیست.
و در جهان توسعه یافته، دست کم تعداد افراد زیادی وجود دارد که هنوز در رسانه های اجتماعی نیستند، به این معنی که بالقوه برای رشد زیاد وجود ندارد.
در اینجا کیت کانگر، نوشتن برای نیویورک تایمز:
فیس بوک ماه اواخر ماه گذشته اعلام کرد که تعداد کاربران آن در ایالات متحده از اوایل سال جاری صاف است و کاربران آن در اروپا در همان دوره کاهش یافته است، هرچند تعداد اعضای آن افزایش یافته است . و توییتر، که سالها تلاش کرده است تا علاقه خود را به پلتفرم خود افزایش دهد، در اواخر ماه جولای نیز اعلام کرد که کاربران فعال ماهانه خود را از یک سال قبل از سال گذشته کاهش یافته است. پس از این افشا، قیمت سهام هر دو فیس بوک و توییتر کاهش یافت.
رشد و کاهش و تسریع در مورد اینکه آیا شرکت های رسانه های اجتماعی در بعضی از بازارها به ویژه در کشورهای توسعه یافته به نقطه اشباع رسیده اند،
"و الکساندر گریخت ، زیرا هیچ جهان دیگری برای تسخیر وجود نداشت. »
به نظر می رسد مشکل به نظر سخت است، درست است؟ آنها توجه زیادی به انسان ها کرده اند که هیچ چیز برای جذب آنها وجود ندارد!
اما شرکت هایی که بر پایه رشد دائمی ساخته می شوند این طور فکر نمی کنند، بنابراین شما می توانید شرط بگذارید که این شرکت ها راه های جدیدی برای توجه بیشتری را از مردم بیشتر جذب کنید. شما باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید این را به آنها بدهید یا اینکه آنها کافی داشته باشند.
اعتبار عکس: Chinnapong / Shutterstock.com