حدود یک سال پیش گوگل راه اندازی شد گوگل +. آن بود جستجو موتورهای غول پیکر #39 &; s اولین تاخت و تاز میدان رسانه های اجتماعی. نظرات در مورد موفقیت آن شده است. برخی می گویند گوگل + بیش از حد مانند فیس بوک به تفاوت بزرگ در کاربر & #39; رفتار ها. اما گوگل در راهپیمائی با استراتژی “به علاوه”. به تازگی، گوگل مکان به اتاق را برای گوگل + محلی بسته. پس لطفا به شروع ولرم آن، آن را شبیه به گوگل + اینجا.
چه فرد کسب و کار برای بدست آوردن بیشتر منجر مشتریان مشتریان و کسب و کار با استفاده از گوگل + پلت فرم? اول، درست مثل فیس بوک شما نیاز به یک زیر ساخت. یک راه این است به یاد داشته باشید تغییرات گوگل از طریق پلت فرم خود ساخت. کلمه سحر و جادو گوگل در حال تلاش برای القای در تمام سیستم عامل آن “محتوا” است. مطالب خود را قانع کننده مفید و آموزنده و شما & #39; ve گرفته گام اول.
بنابراین، محتوای خوب است؟ محتوای قالب وبلاگ و فیلم ها و کتابها و آموزشی طول می کشد. هنگامی که Google + صفحه بهینه سازی، مطمئن شوید که شامل موارد زیر باشد: پوشش جذاب و تصاویر پروفایل; متن های کوتاه و آموزنده است که; عکس ها و فیلم ها از محصولات و یا خدمات؛ و لینک به سایت شما را فراموش نکنید.
هنگامی که شما را درگیر کرده & #39 گوگل + پیروان با محتوای خود را به شما خواهد & #39; قادر به آنها را به سایت خود درایو به طوری که آنها می توانند تصویر کامل از آنچه به شما ارائه دهد. پس از آنها وجود دارد، شما می توانید آنها را به آگهی تبدیل. اولین چیزی که به انجام این است که تنظیم برخی از اهداف و راه برای اندازه گیری موفقیت شما. هنگامی که هدف خود را به تنظیم وجود سه عدد در نگاه دارد. هدف خود را: چند تبدیل می شود؟ به شماره ای که شما نیاز به در نظر گرفتن تعداد بازدیدکنندگان به سایت شما و درصد آنها را جهت تبدیل به سرب. اگر شما ترافیک کم است، راه حل هستند یا افزایش خود را زیر را در گوگل + و یا بهبود مطالب خود را. اگر مشکل این است که چگونه شما را به بازدید کنندگان خود را به اقدام شما & #39; دوباره گرفتن ترافیک اما تبدیل کم کنید؟ تماس روشن به عمل در صفحه فرود ما وجود دارد؟ چه انگیزه شما را تشویق به بازدید کنندگان خود را به اقدام استفاده نمایید؟
کند چه ویژگی های Google + قربانی است که کمک خواهد کرد که شما تولید منجر شود؟ اجازه دهید & #39; s بررسی برخی از ویژگی های:
- توانایی ارسال زمان واقعی به روز رسانی. این کار را با ارائه محتوایی که به فوتی و فوری است و مورد علاقه برای جامعه خود را. دو راه برای انجام این کار این است که وب سایت خود را بررسی کنید و ببینید صفحات محبوب ترین. اینترنت در منطقه مورد علاقه است که کسب و کار شما درگیر کشف و پیدا کردن آنچه که محبوب ترین وبلاگ ها مورد. دفعات بازدید: پست از پیروان خود را برای پیدا کردن منافع و نگرانی های خود را.
- از زمان آگاه باشد. اگر بیش از یک بار در روز را پست می کنید، اطمینان به آنها فضا. بهترین زمان برای ارسال بین 10: 00 و 1 ساعت با توجه به گوگل است. زمانی که شما ارسال دعوت به پیروان خود را به اشتراک بگذارید. شما حتی می توانید آنها را برای اضافه کردن به پست شما دعوت. تمرین خوب دیگری برای مردم اشاره و استفاده از تویتر در پست های خود است.
- پست های خود را شخصی کنید. گوگل + کاربران دیگر با نام ذکر است. شما این کار را با اضافه کردن + ثبت نام در مقابل از نام شما می خواهم به ذکر است. با انجام این شما در نتایج جستجو ظاهر خواهد شد زمانی که نگاه مردم تبليغ در گوگل +. این می دهد که رسیدن به اضافه.
- اشتراک گذاری عکس ها و ویدیو & #39; s. بنگ برای شما باک با اضافه کردن لینک به عکس و یا ویدئو به صفحه خود را فرود دریافت کنید. اگر کلیک بازدید کنندگان بر روی & #39; آن، آنها ممکن است توجه خود را فراخوان یک بار آنها & #39; دوباره در صفحه خود. شما می توانید ویرایش کنید سمت راست عکس خود را در گوگل +، و گوگل + متحرک قاب عکس & #39; ها را می پذیرد. و به یاد داشته باشید: پست فوتی و فوری در ارسال های رسانه های خود. ویلی را nilly پست. هنگامی که شما یک طرح است.
یک ارتقاء قابل توجهی است که باید به ذکر است توانایی خود را به بخش مخاطبان خود را در گوگل +. Segmenting و پرورش خاص پیرو & #39; ها از طریق محافل انجام می شود. حلقه های + Google شما اجازه می دهد برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مختلف با گروه های مختلف. به عنوان مثال، اگر شما #39 &; دوباره landscaper شما احتمالا باید حساب های تجاری و مسکونی. شما می توانید بر این اساس بخش شما & #39; دوباره مخاطب و ارائه اطلاعات خاص یا گروه یا دایره، بدون آن یکی دیگر دیده می شود.
یکی دیگر از ویژگی های خوب با Google + است توانایی خود را به پیروان خود را در مورد به روز رسانی ایمیل. برای انجام این کار واقعا ساده است. پس از ایجاد پست الکترونیکی خود را در حلقه های شما می خواهید برای به اشتراک گذاشتن آن را با کلیک چپ. سپس جعبه انتخاب “اطلاع درباره سابقه.” را انتخاب کنید هر کس که در دایره یک اعلان ایمیل درباره رکورد دریافت خواهید کرد. در اخطار به یاد داشته باشید که برای جلوگیری از اسپم گوگل ایمیل ارسالی به اعضای تنها 100 اجازه می دهد است. اگر دایره بزرگ بنابراین شما هنوز برای استفاده از این گزینه می خواهید. یکی از آخرین چیزی در نظر بگیرید. اعضای “پست شما اساسا آنها را خاموش لیست پستی خود را طول می کشد که لال می تواند”. پس یک بار دیگر از محتوای قانع کننده در هر پست داشته باشیم.
همچنان گوگل به کاربران و به روز رسانی به علاوه آن را اضافه کنید سکوی فرد هوشمند کسب و کار را و استفاده از امکانات گوگل دریافت کنید + قربانی خواهد شد. به علاوه به الگوریتم های گوگل & #39; s موتور جستجو، داشتن حضور پر جنب و جوش در گوگل یکپارچه + تاثیر قابل توجهی در کسب و کار شما باید.
حدود یک سال پیش گوگل راه اندازی شد گوگل +. آن بود جستجو موتورهای غول پیکر #39 &; s اولین تاخت و تاز میدان رسانه های اجتماعی. نظرات در مورد موفقیت آن شده است. برخی می گویند گوگل + بیش از حد مانند فیس بوک به تفاوت بزرگ در کاربر & #39; رفتار ها. اما گوگل در راهپیمائی با استراتژی “به علاوه”. به تازگی، گوگل مکان به اتاق را برای گوگل + محلی بسته. پس لطفا به شروع ولرم آن، آن را شبیه به گوگل + اینجا.
چه فرد کسب و کار برای بدست آوردن بیشتر منجر مشتریان مشتریان و کسب و کار با استفاده از گوگل + پلت فرم? اول، درست مثل فیس بوک شما نیاز به یک زیر ساخت. یک راه این است به یاد داشته باشید تغییرات گوگل از طریق پلت فرم خود ساخت. کلمه سحر و جادو گوگل در حال تلاش برای القای در تمام سیستم عامل آن “محتوا” است. مطالب خود را قانع کننده مفید و آموزنده و شما & #39; ve گرفته گام اول.
بنابراین، محتوای خوب است؟ محتوای قالب وبلاگ و فیلم ها و کتابها و آموزشی طول می کشد. هنگامی که Google + صفحه بهینه سازی، مطمئن شوید که شامل موارد زیر باشد: پوشش جذاب و تصاویر پروفایل; متن های کوتاه و آموزنده است که; عکس ها و فیلم ها از محصولات و یا خدمات؛ و لینک به سایت شما را فراموش نکنید.
هنگامی که شما را درگیر کرده & #39 گوگل + پیروان با محتوای خود را به شما خواهد & #39; قادر به آنها را به سایت خود درایو به طوری که آنها می توانند تصویر کامل از آنچه به شما ارائه دهد. پس از آنها وجود دارد، شما می توانید آنها را به آگهی تبدیل. اولین چیزی که به انجام این است که تنظیم برخی از اهداف و راه برای اندازه گیری موفقیت شما. هنگامی که هدف خود را به تنظیم وجود سه عدد در نگاه دارد. هدف خود را: چند تبدیل می شود؟ به شماره ای که شما نیاز به در نظر گرفتن تعداد بازدیدکنندگان به سایت شما و درصد آنها را جهت تبدیل به سرب. اگر شما ترافیک کم است، راه حل هستند یا افزایش خود را زیر را در گوگل + و یا بهبود مطالب خود را. اگر مشکل این است که چگونه شما را به بازدید کنندگان خود را به اقدام شما & #39; دوباره گرفتن ترافیک اما تبدیل کم کنید؟ تماس روشن به عمل در صفحه فرود ما وجود دارد؟ چه انگیزه شما را تشویق به بازدید کنندگان خود را به اقدام استفاده نمایید؟
کند چه ویژگی های Google + قربانی است که کمک خواهد کرد که شما تولید منجر شود؟ اجازه دهید & #39; s بررسی برخی از ویژگی های:
- توانایی ارسال زمان واقعی به روز رسانی. این کار را با ارائه محتوایی که به فوتی و فوری است و مورد علاقه برای جامعه خود را. دو راه برای انجام این کار این است که وب سایت خود را بررسی کنید و ببینید صفحات محبوب ترین. اینترنت در منطقه مورد علاقه است که کسب و کار شما درگیر کشف و پیدا کردن آنچه که محبوب ترین وبلاگ ها مورد. دفعات بازدید: پست از پیروان خود را برای پیدا کردن منافع و نگرانی های خود را.
- از زمان آگاه باشد. اگر بیش از یک بار در روز را پست می کنید، اطمینان به آنها فضا. بهترین زمان برای ارسال بین 10: 00 و 1 ساعت با توجه به گوگل است. زمانی که شما ارسال دعوت به پیروان خود را به اشتراک بگذارید. شما حتی می توانید آنها را برای اضافه کردن به پست شما دعوت. تمرین خوب دیگری برای مردم اشاره و استفاده از تویتر در پست های خود است.
- پست های خود را شخصی کنید. گوگل + کاربران دیگر با نام ذکر است. شما این کار را با اضافه کردن + ثبت نام در مقابل از نام شما می خواهم به ذکر است. با انجام این شما در نتایج جستجو ظاهر خواهد شد زمانی که نگاه مردم تبليغ در گوگل +. این می دهد که رسیدن به اضافه.
- اشتراک گذاری عکس ها و ویدیو & #39; s. بنگ برای شما باک با اضافه کردن لینک به عکس و یا ویدئو به صفحه خود را فرود دریافت کنید. اگر کلیک بازدید کنندگان بر روی & #39; آن، آنها ممکن است توجه خود را فراخوان یک بار آنها & #39; دوباره در صفحه خود. شما می توانید ویرایش کنید سمت راست عکس خود را در گوگل +، و گوگل + متحرک قاب عکس & #39; ها را می پذیرد. و به یاد داشته باشید: پست فوتی و فوری در ارسال های رسانه های خود. ویلی را nilly پست. هنگامی که شما یک طرح است.
یک ارتقاء قابل توجهی است که باید به ذکر است توانایی خود را به بخش مخاطبان خود را در گوگل +. Segmenting و پرورش خاص پیرو & #39; ها از طریق محافل انجام می شود. حلقه های + Google شما اجازه می دهد برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مختلف با گروه های مختلف. به عنوان مثال، اگر شما #39 &; دوباره landscaper شما احتمالا باید حساب های تجاری و مسکونی. شما می توانید بر این اساس بخش شما & #39; دوباره مخاطب و ارائه اطلاعات خاص یا گروه یا دایره، بدون آن یکی دیگر دیده می شود.
یکی دیگر از ویژگی های خوب با Google + است توانایی خود را به پیروان خود را در مورد به روز رسانی ایمیل. برای انجام این کار واقعا ساده است. پس از ایجاد پست الکترونیکی خود را در حلقه های شما می خواهید برای به اشتراک گذاشتن آن را با کلیک چپ. سپس جعبه انتخاب “اطلاع درباره سابقه.” را انتخاب کنید هر کس که در دایره یک اعلان ایمیل درباره رکورد دریافت خواهید کرد. در اخطار به یاد داشته باشید که برای جلوگیری از اسپم گوگل ایمیل ارسالی به اعضای تنها 100 اجازه می دهد است. اگر دایره بزرگ بنابراین شما هنوز برای استفاده از این گزینه می خواهید. یکی از آخرین چیزی در نظر بگیرید. اعضای “پست شما اساسا آنها را خاموش لیست پستی خود را طول می کشد که لال می تواند”. پس یک بار دیگر از محتوای قانع کننده در هر پست داشته باشیم.
همچنان گوگل به کاربران و به روز رسانی به علاوه آن را اضافه کنید سکوی فرد هوشمند کسب و کار را و استفاده از امکانات گوگل دریافت کنید + قربانی خواهد شد. به علاوه به الگوریتم های گوگل & #39; s موتور جستجو، داشتن حضور پر جنب و جوش در گوگل یکپارچه + تاثیر قابل توجهی در کسب و کار شما باید.
