گروه طراحی مهندسی دلتا (DELTACORP) ، موفق به دریافت مجوز رسمی نمایندگی اینترنت پرسرعت 2+ ADSL در ایران شد .
اینترنت پر سرعت 2+ ADSL دلتـــــــــــــــــــــــا
نماینده رسمی اینترنت پرسرعت شرکــت آسیاتـــــک
خرسندیم که ضمن اطلاع این خبر خدمت شما دوستان عزیز ، از همه شما برای اشتراک اینترنت پرسرعت ADSL آسیاتک (به نمایندگی ما) دعوت به عمل می آوریم ... توضیحات : گروه طراحی مهندسی دلتا ، پس از سالها تلاش و فعالیت در IT    در شرکت جام جم ، ارائه اینترنت پرسرعت ADSL در شهرک های صنعتی و طراحی وب سایت با حدود صد نمونه کار ، در یکی از جدیدترین و بهترین فعالیتهای خود ، موفق شد نمایندگی فروش اینترنت پرسرعت ADSL را به طور مستقل و پس از چند ماه تلاش از شرکت PAP آسیاتک دریافت نماید.
اینک قصد داریم از آن برای خدمت بهتر و همکاری بیشتر به دوستان عزیز و همکلاسیان و کاربران دلتا استفاده کنیم .
می باشد که میتوانید لیست خدمات و تعرفه های آن را  در سایت آسیاتک  www.asiatech.ir  مشاهده کنید .
خصوصیات و مزایای اشتراک اینترنت از آسیاتک از طرف نمایندگی دلتـــا :
1 ) سرویس های آسیاتک با پهنای باند باز میباشد و سرعتی خداقل دو برابر یا چند برابر سرویس درخواستی شما (بسته به میزان مشترک در مخابرات مربوط به شما) داراست .
2 ) ( سرویس ها: http://crm.asiatech.ir/ )
3 ) تخفیفات دوره ای آسیاتک بسیار عالی است و در هیچ شرکتی نظیر ندارد
پرداخت سه ماهه، شش ماهه  و يكساله هزينه شارژ به ترتيب مشمول 2 ، 7 ، 12 درصد تخفيف ميباشد.
4 )  ساعت دانلود شبانه ، از سایت 1 شب تا 8 صبح ! ( نیم بها برای برخی سرویس ها )
در دانلود شبانه برخلاف دیگر شرکت ها افت سرعت محسوس نیست.
5 ) پنل کاربری با سیستم جدید وبا امکانات به روز برای شارژ سریع ، تمدید ، ترافیک و مشخصات سرویس و سیستم ریپورت کامل (سامانه امور مشترکین ، Quick Task و Report)
6) در نظر داریم ، چند اکانت رایگان با سرعت و ترافیک نامحدود برای دوستان و مشترکان جدید در نظر بگیریم .
• توضیج کلی : با درخواست شما این اکانت (یوزر و پسورد ADSL  و از همه مهمتر برای حمایت از ما ! (دوستی ، همکاری و خدمات بیشتر و بهتر ) از آن جا که دقیقا همین ایده باعث خدمات مختلف دلتا در چند ساله گذشته به دوستان ما بوده است و امیدواریم این کمک ، همکاری و دوستی بین ما دو طرفه و همیشگی باشد و این سرویس جدید بهانه ای برای همیاری و ایجاد همکاری بیشتر در دوستان کرده و همبستگی تحت شبکه ی اینترنت بیشتر شود .
در صورت تمایل به همکاری با ما و اشتراک اینترنت موارد زیر را در نظر بگیرید
1 ) اگر کاربر اینترنت نیستید و اکنون از هیچ شرکت ISP اشتراک ندارید :
الف ) برای ثبت نام اینترنت از طرف ما ، اقدام کنید . پس از درخواست از ما (از طریق سامانه هایی چون سایت ، ایمیل ، تلفن که در آخر اعلام میشود) و بررسی اولیه وضعیت خط تلفن شما ، فرم اشتراک را تکمیل و مدارک لازم (مثل کپی شناسنامه و کارت ملی صاحب خط و قبض تلفن پرداخت شده) را برای ما ارسال میکنید . (بهترین حالت ترسال تصویر یا اسکن به ایمیل ما است)
بطور پیش فرض مدارک مورد نیاز برای راه اندازی سرویس شما در شرکت مخابرات بشرح زیر می باشد.
1- آخرین قبض تلفن ( قبل از ارسال با بخش فروش هماهنگ فرمائید )
2- کپی پشت و روی کارت ملی صاحب قبض تلفن
3-کپی شناسنامه صاحب قبض تلفن
درصورت مستاجر بودن شما و عدم دسترسی به کپی شناسنامه صاحب خانه مدارک عبارتند از:
الف- آخرین قبض تلفن ( قبل از ارسال با بخش فروش هماهنگ فرمائید )
ب- کپی شناسنامه از مستاجر و اگر شرکت هستید کپی از روزنامه رسمی شرکت
ج - کپی اجاره نامه به این شرط که نام مالک بعنوان صاحب قبض تلفن ذکر شده باشد.
2- از طریق شرکت تقاضا می دهید
چنانچه جهت شرکت یا سازمان خود تقاضا می دهید
الف- آخرین قبض تلفن ( قبل از ارسال با بخش فروش هماهنگ فرمائید )
ب- کپی از روزنامه رسمی شرکت
ج - معرفی نامه نماینده در سربرگ شرکت با مهر و امضاء
چ - کپی کارت ملی نماینده شرکت
خ - کپی شناسنامه نماینده شرکت
• هزینه های شما در این روش :
1. هزینه شارژ ماهانه بر اساس نوع سرویس و تعرفه های شرکت آسیاتک
2. هزینه مودم معمولی یا وایرلس {استاندارد و سازگار با تجهیزا} (میتوانید خودتون تهیه کنید)
3. هزینه نصب و راه اندازی (0 تا 15 هزار تومان - برحسب نیاز به کارشناس فنی)
2 ) در صورتی که هم اکنون مشترک اینترنت هستید (از هر شرکتی ..) و مایل به استفاده از اینترنت دلتا هستید :
در هفته ی پایانی سرویس اینترنت خود ، درخواست خود برای ثبت نام ADSL را مطابق با دستور العمل بالا ، به ما اعلام کنید .
همچنین همزمان ، با اعلام درخواست جمع آوری به شرکت اینترنت فعلی (که بر حسب نوع شرکت تلفنی و کتبی و ...است) ، از آزاد شدن خط تلفن خود از رانژه مخابرات مطمئن شوید .
پس چند روز خط تلفن ADSL و اکانت جدید شما فعال و آماده میشود .که از طریق پیامک و ... به شما اعلام میشود .
• توجه کنید با تمهیدات ما انتقال سرویس شما از شرکت دیگر به نمایندگی اینترنت ما ، هزینه اضافی ندارد .(هزینه نصب و راه اندازی گرفته نمیشود)
• همچنین با توجه به سرویس های ما(که چند مورد ذکر شد) ، هم میتوانید سرویس پرسرعت و کم هزینه تر نسبت به گذشته خود انتخاب کنید و از مزایای گفته شده در مدت همکاری با ما بهره مند شوید .
• * در صورتی که هم اکنون از سرویس های آسیاتک استفاده می کنید ، مثل روش ذکر شده و با خیال راحت خط خود را از رانژه خارج گرده و همزمان از طریق نمایندگی ما ثبت نام میشوید .
برای تماس با ما از طرق زیر استفاده کنید :
پشتیبانی اینترنتی به صورت کامل و پرسش و پاسخ در فروم دانشجویی دلتا بخش ADSL Deltacorp.ir/forum
ایمیل مخصوص اینترنت ADSL : ADSL@deltacorp.ir
یاهو مسنجر : GoalMoein_Killer & Saeedh_Akbary
شماره تلفن ها : 36425792- 36425791-09356724462
پیج رسمی دلتا در فیسبوک : facebook.com/DELTA.corporation
همچنین برای امور مختلف و پشتیبانی خود شرکت : 1544
تمام امور مشترک از طریق 1544.ir
سید معین حسینی 09356724462 <> MOEIN@DELTACORP.IR
سعید اکبری 09192021301 <> SAEED@DELTACORP.IR